اسکای نت

مجله اینترنتی

اسکای نت

مجله اینترنتی

اسکای نت
تبلیغات
نویسندگان
آخرین نظرات

بد نیست بدانید که در سال ۲۰۱۱ میلادی ۱۰ میلیون لینک طبق درخواست هایی که به کمپانی گوگل فرستاده شده بودند از سرچر عظیم و قدرتمند گوگل حذف شدند ! این رقم در سال بعدی یعنی سال ۲۰۱۲ میلادی افزایش داشت و این بار ۵۰ میلیون لینک از سرچر گوگل حذف شد ! حال که در اواخر سال میلادی هستیم احتمال دارد که پس از انتشار گزارشی در همین باب ؛ رقم حذف لینک از سرچر گوگل بیش تر از دوسال قبل هم باشد.

05

البته کمپانی گوگل هیچ گاه اقدام به انتشار گزارشی از تعداد لینک های حذف شده از سرچر خود نکرد.این آمار و ارقام به دست آمده از حذف لینک ها به وسیله آنالیز ها و بررسی های هفتگی پایگاه اینترنتی TorrentFreak به دست آمده است و آن ها در گام اول متوجه شدند که ؛ لینک های ثبت شده از سوی کمپانی های حامی حق کپی رایت روز به روز افزوده شده و حالا به عددی نزدیک به ۲۰۰ میلیون و فراتر از آن رسیده است ؛ ( عددی که از این سایت به طور دقیق پیدا کردم ؛ ۲۰۲,۲۳۰,۵۲۳ بود ) که گفته شود گفت نزدیک به ۹۹ درصد این لینک ها دیگر در سرچر گوگل یافت نمی شوند.

2

از بزرگ ترین درخواست کنندگان حذف لینک از سرچر گوگل ؛ BPI وRIAA را باید نام ببرم.حتی گروه های موسیقی دارای حق کپی رایت نیز از این قافله جا نمانده اند ! و از سوی این گروه های موسیقی نیز بیش تر از ۴۳ میلیون درخواست برای حذف لینک از سرچر گوگل ؛ به کمپانی گوگل رسیده است!

2

تا به اینجا ؛ در مجموع ۲۹,۴۳۴ شخصیت حقوقی دارای حق کپی رایت ؛ درخواست خود را برای حذف چیزی در حدود ۲۹۵,۷۲۶ دامنه متفاوت از سرچر گوگل را به کمپانی گوگل ارجاع داده اند.جالب است بدانید که ؛ هاست میزبان FileTube ؛ توانسته است یک تنه بالاترین آمار حذف لینک از سرچر گوگل را به خود اختصاص دهد ! این شرکت لهستانی  ۷,۶۷۷,۴۲۰ لینک حذف شده در سرچر گوگل را داراست!

05

» منبع : خلاصه ای از torrentfreak «

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی